Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την παρουσίαση της νέας αγωνιστικής του ταυτότητας ενόψει της σεζόν 2025/26, αυτή τη φορά με επίκεντρο την τρίτη εμφάνιση. Η ομάδα της Αθήνας έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο teaser, στο οποίο κυριαρχεί μια ατμόσφαιρα μυστηρίου, χωρίς να αποκαλύπτεται ξεκάθαρα το τελικό σχέδιο. Το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η έντονη παρουσία του μωβ, προϊδεάζοντας ότι αυτό θα είναι το κυρίαρχο χρώμα της εναλλακτικής εμφάνισης — μια αισθητική επιλογή που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα.
Η επικοινωνιακή στρατηγική του Παναθηναϊκού στο θέμα των φανελών δείχνει ξεκάθαρη πρόθεση να ενισχυθεί η σύνδεση με τον κόσμο μέσω σταδιακής αποκάλυψης, αλλά και μέσω σύγχρονων, τολμηρών σχεδίων. Ήδη έχει προηγηθεί η παρουσίαση της δεύτερης φανέλας, με πιο παραδοσιακή προσέγγιση, ενώ απομένει και η αποκάλυψη της πρώτης εμφάνισης, η οποία κατά κανόνα φέρει το βάρος της ιστορικότητας.
Το μωβ, ως βασικό στοιχείο της τρίτης φανέλας, δίνει έναν τόνο νεωτερισμού και διαφοροποίησης, δείγμα του ότι ο Παναθηναϊκός επιχειρεί να συνδυάσει ποδοσφαιρική κληρονομιά και σύγχρονο branding.