Ολυμπιακός: Ο Μουζακίτης με τον Μπότη έπαιξαν «εσύ ή εγώ» προσφέροντας πολύ γέλιο

Ένα ξεκαρδιστικό βίντεο δημοσίευσε ο Ολυμπιακός στα μέσα μαζικής ενημέρωσης του με τους Μουζακίτη και Μπότη να χαρίζουν γέλιο

Bala24 Team
Από
Χρόνος ανάγνωσης 0 λεπτά

Ένα χιουμοριστικό βίντεο ανέβασε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στα social media της ομάδας, στο οποίο οι Χρήστος Μουζακίτης και Νίκος Μπότης, έπαιξαν το παιχνίδι «εσύ ή εγώ».

Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός:

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια