Ολυμπιακός: Sold out το ντέρμπι αιωνίων 

Το ντέρμπι της Κυριακής ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο «Γ. Καραϊσκάκης» θα διεξαχθεί σε ένα κατάμεστο γήπεδο, καθώς η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι όλα τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί.

Bala24 Team
Από
Χρόνος ανάγνωσης 0 λεπτά
EUROPA LEAGUE / ÏÓÖÐ - ÁÑÓÅÍÁË (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI)

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός γνωστοποίησε την Πέμπτη (5/2) ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό εξαντλήθηκαν πλήρως, συμπεριλαμβανομένων αυτών που προέκυψαν από επιστροφές χορηγών. Η ζήτηση ήταν πολύ μεγάλη και οι τελευταίες θέσεις «έφυγαν» μέσα σε λίγα λεπτά, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά το τεράστιο ενδιαφέρον των φιλάθλων για τα ντέρμπι αιωνίων.

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια