Ο Πάμπλο Μάφεο ανακοινώθηκε και επίσημα από τον Ολυμπιακό και αποτέλεσε τη δεύτερη μεταγραφική ενίσχυση των ερυθρολεύκων.
Ο 28χρονος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη «La Tribu» της «Marca» αναφέρθηκε στην επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό ενώ αποκάλυψε ότι το φινάλε στη Μαγιόρκα δεν ήταν το ιδανικό.
Παράλληλα επισήμανε ότι η παρουσία του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στον πάγκο των Πειραιωτών διευκόλυνε την απόφαση του.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Το να τελειώνει έτσι δεν είναι το πιο όμορφο, αλλά κρατάω τα θετικά: ήταν πέντε απίστευτες σεζόν. Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, τόσο για τον σύλλογο όσο και για μένα
Όταν σε καλεί ένα τέτοιο κλαμπ, δεν έχεις πολλά να σκεφτείς. Βοηθάει ότι ο προπονητής είναι Ισπανός, γνωριζόμαστε και έχουμε παίξει πολλές φορές αντίπαλοι… όλα γίνονται πιο εύκολα».

