Ο ΠΑΟΚ παρουσίασε τον Αλέσιο Λίσι στους ποδοσφαιριστές της ομάδας πριν την πρώτη προπόνηση της καινούργιας σεζόν.
Στο πλευρό του νέου τεχνικού της ομάδας βρέθηκαν η Μαρία Γκοντσαρόβα, ο Αγησίλαος Τουμαζάτος, ο Αντρέ Βιεϊρίνια, ο Λέο Μάτος και ο Παναγιώτης Τσίκνας.
Ο Ιταλός προπονητής ζήτησε από τους παίκτες του να ξεκινήσουν με μία δυνατή προπόνηση, λέγοντάς τους χαρακτηριστικά: «θα έχουμε το χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε, θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο».
Ο Λέο Μάτος συστήθηκε με πολλά πρόσωπα να του είναι ήδη γνώριμα όπως ανέφερε άλλωστε και ο ίδιος:
«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε».

