ΠΑΟΚ: Το καλωσόρισμα στον Αλέσιο Λίσι

Πρώτη προπόνηση και γνωριμία για τον νέο προπονητή του ΠΑΟΚ Αλέσιο Λίσι, ο οποίος μίλησε στους ποδοσφαιριστές και τους ζήτησε να ξεκινήσουν κατευθείαν την προπόνηση καθώς θα υπάρξει άφθονος χρόνος στο μέλλον για κουβέντα.

Πανόρμα Σκιαθίτη
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτά
Screenshot

Ο ΠΑΟΚ παρουσίασε τον Αλέσιο Λίσι στους ποδοσφαιριστές της ομάδας πριν την πρώτη προπόνηση της καινούργιας σεζόν.

Στο πλευρό του νέου τεχνικού της ομάδας βρέθηκαν η Μαρία Γκοντσαρόβα, ο Αγησίλαος Τουμαζάτος, ο Αντρέ Βιεϊρίνια, ο Λέο Μάτος και ο Παναγιώτης Τσίκνας.

Ο Ιταλός προπονητής ζήτησε από τους παίκτες του να ξεκινήσουν με μία δυνατή προπόνηση, λέγοντάς τους χαρακτηριστικά: «θα έχουμε το χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε, θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο».

Ο Λέο Μάτος συστήθηκε με πολλά πρόσωπα να του είναι ήδη γνώριμα όπως ανέφερε άλλωστε και ο ίδιος:

«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε».

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια