Ένας από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχημένης πορείας του ΟΦΗ στο περσινό πρωτάθλημα αλλά και της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδας ήταν ο Νίκος Αθανασίου, ο οποίος είχε αγωνιστεί ως δανεικός από τον Ολυμπιακό.
Στην ομάδα της Κρήτης υπήρχε από νωρίς η πρόθεση να διατηρηθεί στο ρόστερ, με τους ανθρώπους του συλλόγου να εξετάζουν τόσο την προοπτική νέου δανεισμού όσο και μιας κανονικής μεταγραφής. Παρότι αρχικός στόχος ήταν η αγορά του ποδοσφαιριστή, τελικά οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για την επέκταση του δανεισμού του, με ανοιχτό το ενδεχόμενο νέας διαπραγμάτευσης στο μέλλον.
Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης είχε και η στάση του ίδιου του παίκτη, ο οποίος επιθυμούσε να συνεχίσει στο Ηράκλειο, έχοντας ήδη δεθεί με την ομάδα από την περσινή του παρουσία.
Ο Αθανασίου αναμένεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα να μεταβεί στην Κρήτη για την ολοκλήρωση των τελευταίων λεπτομερειών, ενώ την περσινή σεζόν μέτρησε 16 συμμετοχές, με 3 ασίστ και την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας με τον ΟΦΗ.

