Γιώργος Δώνης: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες γι’ αυτό το ταξίδι»

Ο Γιώργος Δώνης παραχώρησε δηλώσεις μετά τη λήξη της αναμέτρησης του Πράσινου Ακρωτηρίου κόντρα στη Σαουδική Αραβία, μέσα από τις οποίες ευχαρίστησε τους ποδοσφαιριστές για το ταξίδι που έφτασε στο τέλος του.

Πανόρμα Σκιαθίτη
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτά

Ο Γιώργος Δώνης παραχώρησε δηλώσεις μετά τη λήξη της αναμέτρησης Πράσινο Ακρωτήριο-Σαουδική Αραβία όπου έληξε με τις δύο ομάδες ισόπαλες στο μηδέν, για το τουρνουά Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Οι δηλώσεις του Γιώργου Δώνη:

«Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά.

Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια