Η ΠΑΕ Καλαμάτα που συνεχίζει το σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής σεζόν ανακοίνωσε την αποχώρηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή.
Συγκεκριμένα, παρελθόν αποτελεί ένας από τους ποδοσφαιριστές που ξεχώρισαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν και αρχηγός της Μαύρης Θύελλας Γιώργος Παμλίδης.
Ο 32χρονος επιθετικός που μέτρησε πέρυσι 23 συμμετοχές με απολογισμό δώδεκα τέρματα έχει βρει ήδη τον επόμενο σταθμό της καριέρας του αφού ανακοινώθηκε από τη Νίκη Βόλου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Καλαμάτας:
«Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που περνούν από μια ομάδα και υπάρχουν εκείνοι που αφήνουν το αποτύπωμά τους.
Σήμερα, η ΠΑΕ Καλαμάτα αποχαιρετά τον αρχηγό της, Γιώργο Παμλίδη.
Ο Γιώργος ήταν ένας εκ των κορυφαίων παικτών που φόρεσαν τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας τα τελευταία χρόνια. Αποτέλεσε τον αρχηγό μας σε μια σεζόν ορόσημο, την περσινή, όπου σφραγίστηκε η επιστροφή της Καλαμάτας στην πρώτη κατηγορία μετά από πολλά χρόνια.
Η προσφορά του δεν αποτυπώνεται μόνο στους αριθμούς ή στις αγωνιστικές επιτυχίες, αλλά κυρίως στον χαρακτήρα του και τη σχέση που δημιούργησε με τον κόσμο της ομάδας.
Γιώργο, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα πρόσφερες στη Μαύρη Θύελλα. Θα αποτελείς πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας μας.
Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στην καριέρα και τη ζωή σου.
Καλή συνέχεια, αρχηγέ».

