Η Καλαμάτα ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής σύμφωνα με όσα αναφέρει η ΠΑΕ στην ανακοίνωσή της συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία του συλλόγου κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς ενώ κατέγραψε 24 συμμετοχές.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Καλαμάτας:
«Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.
Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup.
Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.
Πέτρο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας!».

