Σε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές συμφωνίες στην ιστορία του τουρκικού ποδοσφαίρου, η Φενερμπαχτσέ προχώρησε στην αλλαγή της ονομασίας του γηπέδου της, μέσω πολυετούς συνεργασίας με διεθνή εταιρεία τροφίμων.
Η διοίκηση της Φενερμπαχτσέ υπέγραψε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία Chobani, η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή γιαουρτιού τύπου Greek Yogurt και εδρεύει στη Νέα Υόρκη. Η εμπορική συμφωνία προβλέπει την ονοματοδοσία του γηπέδου της ομάδας, με την επωνυμία να διαμορφώνεται σε «Chobani Stadium, Fenerbahce Sports Complex Sukru Saracoglu».
Το συνολικό ποσό της συνεργασίας αγγίζει τα 100 εκατομμύρια ευρώ και καλύπτει χρονικό ορίζοντα δέκα ετών. Σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, η αλλαγή στην εμπορική ταυτότητα του γηπέδου έχει ήδη γίνει πράξη, με την τοποθέτηση της νέας επωνυμίας στις εξωτερικές εγκαταστάσεις του σταδίου.
Η Chobani αντλεί την ονομασία της από τη λέξη «τσοπάνης», παραπέμποντας σε παραδοσιακή προέλευση, ενώ το deal ενισχύει σημαντικά τα οικονομικά της τουρκικής ομάδας.
Με τη νέα συμφωνία, η Φενερμπαχτσέ προσθέτει ένα ακόμα ισχυρό κεφάλαιο στο εμπορικό της portfolio, ενισχύοντας τα έσοδά της ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, με στόχο τόσο την ενίσχυση του ρόστερ όσο και τη μακροπρόθεσμη οικονομική σταθερότητα.