Την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025 και ώρα 14:30 θα πραγματοποιηθεί, μέσω τηλεδιάσκεψης, η επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, με επίκεντρο τον σχεδιασμό της νέας ποδοσφαιρικής σεζόν (2025-26).
Η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει συνολικά έντεκα θέματα, μεταξύ των οποίων:
- Η επικύρωση των βαθμολογιών για τις διοργανώσεις υποδομής (Κ15, Κ17 και Κύπελλο Κ19)
- Η τροποποίηση του ετήσιου συνοπτικού προγράμματος λόγω της αλλαγής ημερομηνίας του Τελικού Κυπέλλου Ελλάδας
- Ζητήματα εμπορικής αξιοποίησης, τεχνολογικής αναβάθμισης και προσαρμογών ενόψει της έναρξης της νέας σεζόν
Η συνεδρίαση θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς θα καθοριστούν αρκετά οργανωτικά στοιχεία που αφορούν το αγωνιστικό καλεντάρι, τις τηλεοπτικές μεταδόσεις και την εξέλιξη των πρωταθλημάτων υποδομής.
Η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκας:
Ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2025, στις 14:30, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:
1/ Επικύρωση βαθμολογίας Διοργανώσεων Υποδομής Super League (Πρωτάθλημα Κ17 – Πρωτάθλημα Κ15 – Κύπελλο Κ19), αγωνιστικής περιόδου 2024-25.
2/ Τροποποίηση ετήσιου συνοπτικού προγράμματος αγωνιστικής περιόδου 2025-26, λόγω αλλαγής στην ημερομηνία διεξαγωγής του Τελικού αγώνα Κυπέλλου.
3/ Κανονισμός Παρατηρητών Super League 1, αγωνιστικής περιόδου 2025-26.
4/ Έγκριση Προκηρύξεων Διοργανώσεων Υποδομής Super League (Πρωτάθλημα Κ19 – Πρωτάθλημα Κ17 – Πρωτάθλημα Κ15 – Κύπελλο Κ19), αγωνιστικής περιόδου 2025-26.
5/ Επιστολή-αίτημα ΠΑΕ Άρης (από 18/6/2025).
6/ Έγκριση Κλειδαρίθμων / Περιορισμών Κλήρωσης Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 1 (ανδρών), αγωνιστικής περιόδου 2025-26.
7/ Εξουσιοδότηση στον Πρόεδρο ή/και στην αναπληρώτρια Πρόεδρο του Δ.Σ. για ορισμό αγώνων 1ης έως και 3ης αγωνιστικής κανονικής περιόδου Πρωταθλήματος Super League 1 (ανδρών) αγωνιστικής περιόδου 2025-26 και εξουσιοδότηση στα ίδια πρόσωπα για την αναβολή/ορισμό αγώνων σε ειδικές περιστάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του εν λόγω πρωταθλήματος.
8/ Εμπορικά θέματα.
9/ Θέματα υλοποίησης των νέων συστημάτων VAR / SAOT.
10/ Θέματα προσωπικού του Συνεταιρισμού.
11/ Διάφορα.