Η ήττα από την Κηφισιά αποτέλεσε το τελειωτικό χτύπημα για τον Ρουί Βιτόρια, ο οποίος αποχωρεί πριν προλάβει να ολοκληρώσει τον πρώτο του χρόνο στον Παναθηναϊκό. Η διοίκηση έχει ήδη μπει στην τελική φάση αναζήτησης του διαδόχου του, με στόχο οι αποφάσεις να ληφθούν άμεσα, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί με νέο προπονητή στο κρίσιμο ντέρμπι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό.
Στη «φαρέτρα» της διοίκησης υπάρχουν δύο βασικές στρατηγικές. Η πρώτη αφορά την πρόσληψη Έλληνα προπονητή που γνωρίζει σε βάθος την εγχώρια πραγματικότητα. Στη λίστα βρίσκονται ο Γιώργος Δώνης, με πλούσια εμπειρία στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Παπαδόπουλος, που αυτή τη στιγμή δουλεύει στον Λεβαδειακό και έχει δείξει συνέπεια και οργανωτικές ικανότητες, καθώς και ο Κόντης, που παρά την νεαρή ηλικία του θεωρείται ανερχόμενο ταλέντο. Η λογική πίσω από αυτήν την επιλογή είναι η γρήγορη προσαρμογή, η γνώση των παικτών και η άμεση διαχείριση των προβλημάτων της ομάδας.
Η δεύτερη στρατηγική επικεντρώνεται σε έναν ξένο προπονητή με εμπειρία, ιδανικά με παρουσία στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ένας τεχνικός αυτού του επιπέδου μπορεί να προσδώσει νέα φιλοσοφία, τακτική δομή και επαγγελματισμό, ενώ η προϋπηρεσία στην Ελλάδα μειώνει τον χρόνο προσαρμογής και εξασφαλίζει ταχύτητα στην απόδοση αποτελεσμάτων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι επαφές βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και η απόφαση αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες. Το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό θα βρει τον Παναθηναϊκό με νέο προπονητή, σηματοδοτώντας μια σημαντική στροφή για τη φετινή σεζόν και την αρχή μιας νέας εποχής στην τεχνική ηγεσία.

