Ο Παναθηναϊκός, μετά την ήττα 3-2 από την Κηφισιά, ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας με τον Ρουί Βιτόρια. Η δεύτερη γκέλα στο πρωτάθλημα της Stoiximan Super League επιτάχυνε τις εξελίξεις και έφερε τέλος στην σύντομη, αλλά προβληματική, θητεία του Πορτογάλου στον πάγκο των πράσινων.
Ο Βιτόρια ανέλαβε την ομάδα τον Οκτώβριο του 2024, οδηγώντας την στην κατάκτηση της 2ης θέσης στο πρωτάθλημα και στην εξασφάλιση των προκριματικών του Champions League. Φέτος, η ευρωπαϊκή πορεία είχε ανάμεικτα αποτελέσματα: αποκλεισμός από τη Ρέιντζερς στους προκριματικούς του Champions League, αλλά και επιτυχίες με Σαχτάρ και Σάμσουνσπόρ, που έφεραν τον Παναθηναϊκό στη League Phase του Europa League.
Ωστόσο, στο εγχώριο πρωτάθλημα, η εικόνα της ομάδας ήταν απογοητευτική. Το 1-1 με τον Λεβαδειακό στην πρεμιέρα και η ήττα από την Κηφισιά στην τρίτη αγωνιστική αποκάλυψαν σοβαρά προβλήματα νοοτροπίας, πειθαρχίας και συγκέντρωσης. Η διοίκηση αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή στον πάγκο, επιλέγοντας να δώσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για την επόμενη μέρα.
Η απομάκρυνση του Βιτόρια σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής που είχε αρχίσει με προσδοκίες, αλλά γρήγορα μετατράπηκε σε αβεβαιότητα και αμφιβολίες για την κατεύθυνση της ομάδας. Το ζητούμενο πλέον είναι να βρεθεί άμεσα λύση που θα επαναφέρει τον Παναθηναϊκό σε τροχιά ανταγωνιστικότητας και σταθερότητας.
Η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον κ. Ρουί Βιτόρια. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στον Πορτογάλο προπονητή και στο επιτελείο του.

