Νίστρουπ: «Δεν πιστεύω στην τύχη, θέλω γκολ!» – Το μήνυμα στους παίκτες του Παναθηναϊκού

Ο Δανός τεχνικός ανέβασε τους τόνους στην προπόνηση της Ολλανδίας, ζητώντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην τελική προσπάθεια και καλύτερες κινήσεις μέσα στην περιοχή.

Σοφία Τζιούβελη
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Ο Τζέικομπ Νίστρουπ συνεχίζει να περνά τη δική του φιλοσοφία στον Παναθηναϊκό κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας στην Ολλανδία, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο επιθετικό κομμάτι και την αποτελεσματικότητα μπροστά στην εστία.

Κατά τη διάρκεια της πρωινής προπόνησης, ο Δανός προπονητής διέκοψε μία άσκηση τελειωμάτων, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για τον αριθμό των γκολ που σημειώθηκαν. Συγκέντρωσε τους ποδοσφαιριστές και τους ζήτησε μεγαλύτερη συγκέντρωση και αποφασιστικότητα στις φάσεις μέσα στην περιοχή.

«Θέλω περισσότερα γκολ», ήταν το ξεκάθαρο μήνυμά του, υπογραμμίζοντας πως η επιτυχία δεν εξαρτάται από την τύχη αλλά από τη σωστή νοοτροπία, τις κινήσεις χωρίς την μπάλα και την άμεση αντίδραση στις δεύτερες μπάλες και τα ριμπάουντ.

«Ηθελα 25 γκολ στην άσκηση, που κάναμε στα τελειώματα. Είναι ένα τελείωμα από τα δύο μέτρα, που δεν μπαίνει, η μία κίνηση που δεν γίνεται σωστά, η ένα ριμπάουντ», τόνισε αρχικά και στη συνέχεια ανέβασε την ένταση της φωνής του και είπε:

«Θέλω γκολ, δεν είναι τύχη, δεν πιστεύω στην τύχη. Δεν γίνετε να σκέφτεστε πως δεν θα κάνετε κίνηση. Ποιος θα πάει στο ριμπάουντ να σκοράρει; Ποιος; Το χρειαζόμαστε αυτό. Δεν είναι τύχη το να πάρεις το ριμπάουντ. Πρέπει να το έχετε στο μυαλό σας. Θέλω περισσότερα γκολ».

Πριν από την έναρξη της προπόνησης, ο Νίστρουπ μίλησε επίσης στους παίκτες για τη σημασία της έντασης και της καθημερινής δουλειάς, τονίζοντας πως οι επόμενες εβδομάδες θα αποτελέσουν τη βάση για τη βελτίωση της ομάδας ενόψει της νέας σεζόν.

«Πρέπει να προπονηθούμε τώρα και στο επόμενο διάστημα να τα δώσουμε όλα. Τώρα είναι η στιγμή, που θα γίνουμε καλύτεροι. Στις πρώτες εβδομάδες μπορεί να σας φαίνετε δύσκολο, αλλά θα δείτε, ότι σε πέντε-έξι εβδομάδες θα είμαστε πραγματικά πολύ καλοί».

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης, κυκλοφορίας μπάλας σε μικρούς χώρους, δουλειά στις αποστάσεις μεταξύ των γραμμών, καθώς και ασκήσεις ανάπτυξης με τελειώματα φάσεων. Η προπόνηση ολοκληρώθηκε με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο και υψηλή ένταση.

Οι διεθνείς ποδοσφαιριστές και ο Πέδρο Τσιριβέγια ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα τρεξίματος στο τελευταίο μέρος της προπόνησης, ενώ το απόγευμα το πρόγραμμα περιλαμβάνει γυμναστήριο, με την προετοιμασία να συνεχίζεται αύριο με διπλό πρόγραμμα.

Total Views: 8
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια