Με δύο νέα πρόσωπα συνεχίζεται η καλοκαιρινή προετοιμασία του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία. Οι Τριαντάφυλλος Τσάπρας και Ινιάκι Πένια, τα πιο πρόσφατα μεταγραφικά αποκτήματα του «τριφυλλιού», εντάχθηκαν στην αποστολή και πραγματοποίησαν την πρώτη τους εμφάνιση στο προπονητικό κέντρο της ομάδας.
Ο τεχνικός διευθυντής των Πρασίνων, Στέφανος Κοτσόλης, ανέλαβε να παρουσιάσει τους δύο ποδοσφαιριστές στους νέους τους συμπαίκτες, λίγο πριν από την απογευματινή προπόνηση. Τσάπρας και Πένια απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό προς την ομάδα, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για τη νέα πρόκληση στην καριέρα τους.
Αμέσως μετά την παρουσίασή τους, οι δύο νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης, μπαίνοντας σε ρυθμούς δουλειάς υπό τις οδηγίες του Τζέικομπ Νίστρουπ.
Η παρουσία τους στην Ολλανδία σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της ενσωμάτωσής τους στο αγωνιστικό πλάνο του Παναθηναϊκού, με στόχο να είναι έτοιμοι ενόψει των πρώτων επίσημων υποχρεώσεων της νέας σεζόν.

