Με βίντεο αποχαιρέτησε ο ΠΑΟΚ τον Ντέγιαν Λόβρεν ο οποίος αποχωρεί από τον σύλλογο με την επίσημη λήξη του συμβολαίου του να ακολουθεί σε λίγες ημέρες.
Ο Λοβρέν αγωνίστηκε στην ομάδα τις τελευταίες δύο σεζόν, όπου κατέγραψε 27 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.
Η ομάδα ανέβασε βίντεο στα σόσιαλ μίντια με τις καλύτερες στιγμές του 36χρονου στόπερ, ευχαριστώντας τον για την προσφορά του στην ομάδα αυτά τα δύο χρόνια.
Η ανάρτηση του ΠΑΟΚ:
«Μετά από δύο σεζόν οι δρόμοι μας με τον Ντέγιαν Λόβρεν θα χωρίσουν…
Ευχαριστούμε τον Ντέγιαν για την προσφορά του, τον επαγγελματισμό του, την αφοσίωσή του..
Θα είναι πάντα ένας φίλος…
Καλή συνέχεια Ντέγιαν!»
Total Views:
0

