Σύμφωνα με πληροφορίες της τοπικής ιστοσελίδας «Sportsnoto» η Καλαμάτα θέλει να χρησιμοποιήσει ως προσωρινή έδρα το «Γεώργιος Καραϊσκάκης» έως την ολοκλήρωση των έργων στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες της Stoiximan Super League.
Μάλιστα, το δημοσίευμα αναφέρει πως η χρήση του σταδίου από τη «μαύρη θύελλα» είναι δεδομένη για τις πρώτες αναμετρήσεις της νέας σεζόν, επιβεβαιώνοντας τις άριστες σχέσεις ανάμεσα στις δύο εμπλεκόμενες ομάδες.
Total Views:
0

