Ο Ινιάκι Πένια και ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας ξεκίνησαν και επίσημα το ταξίδι τους με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, καθώς ενσωματώθηκαν στην αποστολή της ομάδας που πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της στο Άπελντοορν της Ολλανδίας.
Τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα των «πράσινων» έφτασαν την Τρίτη στην Ολλανδία και έπιασαν αμέσως δουλειά μαζί με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές του Τζέικομπ Νίστρουπ.
Μέσα από βίντεο που δημοσίευσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καταγράφηκαν στιγμές από την πρώτη τους ημέρα με την ομάδα, με τον Στέφανο Κοτσόλη να αναλαμβάνει να τους παρουσιάσει επίσημα στους νέους τους συμπαίκτες.
Στη συνέχεια, τόσο ο Πένια όσο και ο Τσάπρας απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό προς την ομάδα, πριν συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της προετοιμασίας και ξεκινήσουν τη δουλειά ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Το βίντεο ολοκληρώνεται με δηλώσεις των δύο ποδοσφαιριστών, οι οποίοι εμφανίζονται ενθουσιασμένοι για το νέο κεφάλαιο της καριέρας τους και έτοιμοι να προσφέρουν στον Παναθηναϊκό.

