Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία, με τους ποδοσφαιριστές του Τζέικομπ Νίστρουπ να συνεχίζουν την σκληρή δουλειά ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Στην απογευματινή προπόνηση της Τετάρτης στο Άπελντοορν, το ρόστερ χωρίστηκε σε δύο γκρουπ. Το πρώτο ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα εκγύμνασης, με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ενώ το δεύτερο επικεντρώθηκε σε αγωνιστικές ασκήσεις.
Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους παίκτες περιελάμβανε προθέρμανση, “ποδοβόλεϊ” και στη συνέχεια ασκήσεις επιθετικής ανάπτυξης και τελειωμάτων φάσεων, με το τεχνικό επιτελείο να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργία και την αποτελεσματικότητα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου.
Παράλληλα, ο νεοαποκτηθείς τερματοφύλακας Ινιάκι Πένια ακολούθησε επιπλέον πρόγραμμα με τους προπονητές τερματοφυλάκων, συνεχίζοντας την προσαρμογή του στους Πράσινους.
Η προετοιμασία του Παναθηναϊκού θα συνεχιστεί το πρωί της Πέμπτης με νέα προπόνηση, καθώς το «τριφύλλι» ανεβάζει σταδιακά ρυθμούς ενόψει των πρώτων φιλικών αναμετρήσεων και των ευρωπαϊκών του υποχρεώσεων.

