Ο Ζόαν Σάστρε αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ έπειτα από περισσότερα από τέσσερα χρόνια και με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα αναφέρθηκε στο «ξεχωριστό αυτό κεφάλαιο της ζωής του».
Ο ίδιος ευχαρίστησε την ομάδα της Θεσσαλονίκης και τους ανθρώπους της για την ευκαιρία που του δόθηκε αλλά και τους οπαδούς για τη στήριξη.
Αναλυτικά όσα αναφέρει ο Ζοάν Σάστρε:
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι: ευχαριστώ.
Ύστερα από τεσσεράμισι χρόνια, έφτασε η στιγμή να κλείσει ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο της ζωής μου
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου και όλους τους ανθρώπους του συλλόγου.
Πάνω απ’ όλα όμως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους για την αμέριστη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Πάντα προσπαθούσα, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να ανταποδίδω την αγάπη που μου χαρίσατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.
Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτή τη φανέλα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».

