Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλευρό του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»

Η «πράσινη» ΠΑΕ δηλώνει έτοιμη να συμβάλει στη διεξαγωγή του τουρνουά στο ανοιχτό ΟΑΚΑ, ακόμη και ζητώντας να αγωνιστεί εκτός έδρας στις 19-20 Σεπτεμβρίου.

Σοφία Τζιούβελη
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτά

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε την πρόθεσή της να στηρίξει έμπρακτα τη διοργάνωση του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», το οποίο προγραμματίζεται να διεξαχθεί στο ανοιχτό ΟΑΚΑ, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία ιδιαίτερα σημαντική για την προβολή του συλλόγου.

Οι «πράσινοι» υπογραμμίζουν ότι θα βρίσκονται δίπλα σε κάθε ενέργεια που ενισχύει το κύρος του Παναθηναϊκού, προάγει την ενότητα όλων των τμημάτων και αναδεικνύει τη δυναμική και το μεγαλείο του κόσμου της ομάδας.

Στο ίδιο πλαίσιο, η ΠΑΕ δηλώνει διατεθειμένη να διευκολύνει την πραγματοποίηση της διοργάνωσης ακόμη και σε αγωνιστικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, προτίθεται να ζητήσει ειδικό κλειδάριθμο κατά την επικείμενη κλήρωση του πρωταθλήματος, ώστε η ομάδα να αγωνιστεί εκτός έδρας το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου, διευκολύνοντας έτσι τη διεξαγωγή του τουρνουά στο ΟΑΚΑ.

Η τοποθέτηση αυτή αναδεικνύει τη διάθεση συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων του συλλόγου, με κοινό στόχο την επιτυχία μιας διοργάνωσης που έχει εξελιχθεί σε θεσμό προς τιμήν του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου.

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια