Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία προχώρησε σε μια σημαντική απόφαση με στόχο να προσελκύσει ακόμη περισσότερους αθλητές που το επιθυμούν να ασχοληθούν ταυτόχρονα και με τη διαιτησία.
Συγκεκριμένα, αυξήθηκε κατά δύο έτη το όριο ηλικίας που είχε θεσπιστεί προκειμένου κάποιος να μπορεί να αγωνίζεται ως αθλητής σε ερασιτεχνικό πρωτάθλημα και να είναι ταυτόχρονα και διαιτητής.
Σύμφωνα όμως με όσα αναφέρονται στο νέο ΚΑΠ το ηλικιακό όριο ανήλθε στα 24 έτη ενώ οι ίδιοι δε θα μπορούν να οριστούν σε αγώνες της διοργάνωσης που ανήκουν ως ποδοσφαιριστές.
Υπενθυμίζεται ότι αύξηση του ηλικιακού ορίου είχε γίνει και πέρυσι.
Αναλυτικά όσα αναφέρονται στο νέο ΚΑΠ:
«Διαιτητές εν ενεργεία ή μη δεν έχουν δικαίωμα να μετέχουν σαν ποδοσφαιριστές σε αγώνες, τυχόν δε συμμετοχή τους είναι αντικανονική, με την ακόλουθη εξαίρεση: Ποδοσφαιριστές που συμμετέχουν σε ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει το εικοστό τέταρτο (24) έτος της ηλικίας τους, δύνανται παράλληλα να διαιτητεύουν ως διαιτητές ή βοηθοί διαιτητές, εφόσον έχουν αποκτήσει επιτυχώς το πτυχίο βασικής εκπαίδευσης Επιπέδου 1, έχουν συμμετάσχει σε σεμινάρια που διοργανώνει η ΚΕΔ/ΕΠΟ σε συνεργασία με τις ΕΔ/ΕΠΣ και έχουν τα απαραίτητα προσόντα.
Ωστόσο, απαγορεύεται να συμμετέχουν ως διαιτητές ή βοηθοί διαιτητές σε αγώνες διοργάνωσης στην οποία συμμετέχουν ως ποδοσφαιριστές με το σωματείο στο οποίο ανήκουν.
Με την ολοκλήρωση των είκοσι τεσσάρων (24) ετών, οφείλουν να επιλέξουν αν θα συνεχίσουν την καριέρα τους ως ποδοσφαιριστές ή ως διαιτητές ή βοηθοί διαιτητές».

