Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ αποφάσισε να συνεδριάσει την Πέμπτη 25/6 ώστε να αποφασίσει την παρουσία Ελλήνων διαιτητών και ξένων VAR στα ντέρμπι του πρωταθλήματος μεταξύ των ομάδων ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΠΑΟΚ και Άρη.
Ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης αλλά και ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, φαίνεται να προτείνουν από τη νέα σεζόν να εφαρμόζεται στα ντέρμπι του πρωταθλήματος Stoiximan Super League, ότι και στα ντέρμπι του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson.
Αναμένεται να πάρουν θέση επί του θέματος οι εκπρόσωποι των ομάδων (ΑΕΚ, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ) που βρίσκονται στην επιτροπή, με την απόφαση να λαμβάνεται την ίδια μέρα από την Εκτελεστική Επιτροπή.
Θα εγκριθούν επίσης στο ίδιο συνέδριο, η προκήρυξη κυπέλλου, ο ΚΑΠ, ο πειθαρχικός κώδικας και κώδικας δεοντολογίας.

