Ευχάριστες εξελίξεις προκύπτουν από την Πορτογαλία για τον Ολυμπιακό, καθώς, όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Μπρούνο Αντράντε, η Μπενφίκα αποσύρθηκε οριστικά από την υπόθεση του Αντρέ Λουίζ.
Οι Λισαβονέζοι δεν κατάφεραν να φτάσουν σε συμφωνία με τη Ρίο Άβε για τον 23χρονο Βραζιλιάνο εξτρέμ και έτσι αποφάσισαν να στρέψουν την προσοχή τους στην επιστροφή του Ράφα Σίλβα. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα του Cabine Desportiva, η Μπενφίκα έχει ήδη ανταλλάξει τα απαραίτητα έγγραφα με την Μπεσίκτας, ώστε ο 32χρονος διεθνής Πορτογάλος να φορέσει ξανά τη φανέλα της, ενάμιση χρόνο μετά την αποχώρησή του.
Οι συγκεκριμένες εξελίξεις ενδέχεται να ευνοήσουν τους «ερυθρόλευκους», καθώς ο Αντρέ Λουίζ συγκαταλέγεται στους παίκτες που βρίσκονται στη λίστα για την ενίσχυση των άκρων της επίθεσης.
Υπενθυμίζεται ότι, πέρα από την Μπενφίκα, ενδιαφέρον για τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή της Ρίο Άβε έχουν εκδηλώσει επίσης η Σπόρτινγκ Λισαβόνας, η Μαρσέιγ και η Λεβερκούζεν.

