Ολυμπιακός: Στην Αθήνα ο Μπάλσα Πόποβιτς για τις υπογραφές

Ο Μπάλσα Πόποβιτς βρίσκεται πλέον στην Αθήνα, προκειμένου να ολοκληρώσει και τυπικά τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, όπου θα αποτελέσει τον δεύτερο τερματοφύλακα πίσω από τον Κωνσταντή Τζολάκη.

Σοφία Τζιούβελη
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ο Ολυμπιακός προχωρά στην ολοκλήρωση ακόμη μίας μεταγραφικής κίνησης, καθώς ο Μπάλσα Πόποβιτς έφτασε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αθήνα για να περάσει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους».

Ο Μαυροβούνιος τερματοφύλακας αναμένεται να αποτελέσει τον Νο2 κάτω από τα δοκάρια της ομάδας του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, πίσω από τον Κωνσταντή Τζολάκη, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση του τερματοφύλακα ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Ολυμπιακός κατέβαλε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ για την απόκτησή του, ενώ ο Ερυθρός Αστέρας διατήρησε ποσοστό μεταπώλησης της τάξης του 15%. Ο Πόποβιτς αναμένεται να υπογράψει πολυετές συμβόλαιο, με την επίσημη ανακοίνωση να θεωρείται θέμα χρόνου.

Παράλληλα, οι Πειραιώτες συνεχίζουν τον μεταγραφικό τους σχεδιασμό, με τις υποθέσεις των Κάρμο, Ρόκα και Στάνιτς να βρίσκονται επίσης στο τελικό στάδιο και να αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις το προσεχές διάστημα.

«Δεν γινόταν να πω όχι στον Ολυμπιακό»

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Μαυροβούνιος τερματοφύλακας είπε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας γίγαντας της Ευρώπης και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς. Νομίζω ήταν το ιδανικό το τάιμινγκ να έρθω εδώ. Μετά από μία τέλεια χρονιά πέρυσι για μένα να έρθω για να αγωνιστώ τώρα για τον Ολυμπιακό.

Δεν γινόταν να πω «όχι» στον Ολυμπιακό. Ήθελα πολύ να έρθω εδώ. Ονειρεύομαι ότι θα πάρουμε το double και φυσικά να παίξω στο Champions League».

Total Views: 0
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια