Ουρουγουάη: Ένταση στα αποδυτήρια με Μπιέλσα και παίκτες

Έντονη ατμόσφαιρα φαίνεται να έχει διαμορφωθεί στο εσωτερικό της εθνικής Ουρουγουάης, ενόψει της καθοριστικής αναμέτρησης με την Ισπανία (27/06, 03:00), για την τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Μουντιάλ 2026.

Αλέξανδρος Δρίβας
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτά

Η «σελέστε», με δύο ισοπαλίες απέναντι σε Σαουδική Αραβία και Πράσινο Ακρωτήριο, βρίσκεται μπροστά σε έναν «τελικό» πρόκρισης κόντρα στην Ισπανία (27/06, 03:00) για την τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Μουντιάλ.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ουρουγουάη, το κλίμα στο εσωτερικό της ομάδας είναι ιδιαίτερα τεταμένο, με φόντο τις σχέσεις του ομοσπονδιακού τεχνικού Μαρσέλο Μπιέλσα και μερίδας των ηγετικών στελεχών του ρόστερ. Όπως αναφέρεται, οι Ρόναλντ Αραούχο, Μανουέλ Ουγκάρτε, Ροντρίγκο Μπεντανκούρ και Φεντερίκο Βαλβέρδε είχαν έκτακτη συνάντηση με τον Αργεντινό προπονητή, εκφράζοντας ενστάσεις για την ένταση της προετοιμασίας και τη φυσική επιβάρυνση.

Παράλληλα, ουρουγουανικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι ο Μπιέλσα μίλησε για περίπου 50 λεπτά στην ομάδα, σε ομιλία που συνοδεύτηκε από έντονες στιγμές και αποχωρήσεις παικτών, παρά την προσπάθεια του Χοσέ Μαρία Χιμένες να εκτονώσει την κατάσταση.

Σε όσα του αποδίδονται, ο Αργεντινός τεχνικός φέρεται να υπερασπίστηκε τη δουλειά του και την προσέγγισή του, αναφερόμενος και σε προηγούμενες εντάσεις που έχουν προκύψει στο παρελθόν.

Η κατάσταση στην Ουρουγουάη παραμένει «φορτισμένη» ενόψει του καθοριστικού αγώνα, όπου θα κριθεί η πρόκριση στα νοκ άουτ.

Total Views: 3
Κοινοποίησε το άρθρο
Δεν υπάρχουν Σχόλια