Ο Ηρακλής έχει μπει δυναμικά στο μεταγραφικό παζάρι και, υπό τις οδηγίες του Βάλτερ Ματσάρι, αναζητά «υπερβάσεις» για την ενίσχυση του ρόστερ ενόψει της νέας σεζόν και της επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια.
Μετά τις περιπτώσεις των Λορέντσο Ινσίνιε και Ματίας Ντε Σίλιο, στο προσκήνιο έχει έρθει και ο Σάρπριτ Σινγκ. Ο 27χρονος μεσοεπιθετικός ανήκει στην Μπάτσκα Τόπολα και την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στη Γουέλιγκτον Φίνιξ, πριν βρεθεί στο προσκήνιο των διεθνών διοργανώσεων.
Ο Σινγκ ήταν στις επιλογές της Νέας Ζηλανδίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο και, παρότι προερχόταν από τραυματισμό, αγωνίστηκε βασικός και στα τρία παιχνίδια του ομίλου απέναντι σε Ιράν, Αίγυπτο και Βέλγιο, συμβάλλοντας στην προσπάθεια της ομάδας του, η οποία όμως δεν κατάφερε να προκριθεί στη φάση των νοκ άουτ.
Το συμβόλαιο του με την Μπάτσκα Τόπολα εκπνέει το φετινό καλοκαίρι και ο ελληνικός σύλλογος έχει ήδη προχωρήσει στην αξιολόγηση της περίπτωσής του, βάζοντάς τον στη μεταγραφική λίστα για την ενίσχυση της μεσοεπιθετικής γραμμής.
Ο Νεοζηλανδός με ινδικές ρίζες διαθέτει σημαντικό βιογραφικό, όντας 31 φορές διεθνής με τη Νέα Ζηλανδία και έχοντας πετύχει 3 γκολ με το εθνόσημο. Το 2019 η Μπάγερν Μονάχου επένδυσε πάνω του, αποκτώντας τον έναντι σχεδόν 1 εκατ. ευρώ, θεωρώντας τον ποδοσφαιριστή με προοπτική εξέλιξης.
Με τη δεύτερη ομάδα της Μπάγερν μέτρησε 10 γκολ και 7 ασίστ σε 38 εμφανίσεις, ενώ είχε και δύο συμμετοχές με την πρώτη ομάδα, κατακτώντας παράλληλα -ως μέλος αποστολής- το Champions League της σεζόν 2019/20. Στη συνέχεια αγωνίστηκε ως δανεικός σε Νυρεμβέργη, Χάνσα Ρόστοκ και Ρέγκενσμπουργκ, πριν μετακομίσει στην Πορτογαλία για λογαριασμό της Λέιρια και ακολούθως συνεχίσει στη Σερβία με τη Μπάτσκα Τόπολα.

