Στον Κυριάκο Κυριακού και στη Foxbet μίλησε ο άλλοτε προπονητής του Δικεφάλου του Βορρά και αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που ο ίδιος βίωσε μετά το θάνατο του πατέρα του και τις σχέσεις που ο ίδιος επιδίωκε με τους ποδοσφαιριστές.
Ο 57χρονος τεχνικός αναφέρθηκε και στη στενή σχέση που είχε με τον Ιβάν Σαββίδη ενώ κλήθηκε να απαντήσει και εάν θα επέστρεφε στην Τούμπα αλλά ως αντίπαλος.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Ραζβάν Λουτσέσκου:
Για τη σχέση με τον πατέρα του: «Θα ήθελα να είχα τη δυνατότητα να μιλήσω παραπάνω στον πατέρα μου. Αν είχα καταλάβει ότι ήταν έτσι η κατάσταση θα είχα πάει νωρίτερα στο Βουκουρέστι. Όταν συνέβη την πρώτη φορά και πήγε σε νοσοκομείο, κατάλαβα ότι θα ανάρρωνε και αποφάσισα να μην πάω. Έλεγα θα πάω την άλλη βδομάδα που ήταν το Πάσχα. Αυτό λάμβανα και από τον πατέρα μου. Θα μπορούσα να είχα πάει τις τελευταίες δύο εβδομάδες και να μείνω λίγο μαζί του. Ακόμα και τώρα έχω την… παρόρμηση να πάρω τον πατέρα μου για να με συμβουλέψει».
Για τη σχέση του με τους ποδοσφαιριστές: «Προσπαθώ να σέβομαι τους ανθρώπους και τους ποδοσφαιριστές. Έχουν διαφορετικό χαρακτήρα. Μετά αρχίζουν να νιώθουν ωραία, ίσως επειδή είμαι «ζεστός» μαζί τους. Θέλω να είμαστε ενωμένοι σαν γκρουπ για να πετύχουμε πράγματα. Κάποιοι παίκτες έδιναν τη ζωή τους για την ομάδα όπως ο Σαμάτα και ο Μπράντον, ακόμα και να μην σκόραραν, μόνο με την πίεση. Το ίδιο και ο Γιακουμάκης. Κάποιοι κυρίως οι φορ κρίθηκαν άδικα».
Το μήνυμά του προς τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ: «Αγάπη και σεβασμό. Είμαι μέρος του ΠΑΟΚ, δεν είμαι οπαδός, αλλά είμαι προπονητής. Έδωσα παραπάνω από τα πάντα και έλαβα τα πάντα. Είμαι πολύ περήφανος που πλέον στην Αθήνα ο ΠΑΟΚ παίζει σαν ίσος».
Για το αν θα επέστρεφε στο μέλλον στην Τούμπα ως αντίπαλος: «Αν ήθελα να το πάω διπλωματικά θα έλεγα δεν ξέρω. Τώρα θα πω η ζωή είναι η ζωή, ποτέ δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει. Δεν έχω σχέδιο να συνεχίσω μέχρι μία ηλικία και μετά να σταματήσω. Όλα εξαρτώνται από το τι νιώθω. Σήμερα όλοι μας χτίσαμε μαζί επτά χρόνια φανταστικών αναμνήσεων. Όλος ο κόσμος του ΠΑΟΚ, από τον Σαββίδη μέχρι εμάς, ζήσαμε απίστευτες καταστάσεις. Δύσκολες, περίπλοκες. Αν δεν είχα γνωρίσει τον ΠΑΟΚ, θα είχα χάσει κάτι ξεχωριστό»

